העצמה לילדים עם הפרעת קשב וריכוז
.

פגישת מיפוי לאיתור שורש אתגרי
הלמידה של ילדכם

תוך 50 דקות נבין את שורש קשיי הלמידה של ילדכם הכוללים:

קשב וריכוז, לחץ, תסכול, הגורמים לירידה במוטיבציה ללמידה ולפגיעה בביטחון העצמי. ביחד נבנה תוכנית פעולה מותאמת לילדכם.

גם אם ניסיתם את כל סוגי הטיפולים מרגישים ייאוש ואין לכם מושג מה לעשות

גיא קופיט

בעל תואר בחינוך עם התמחות בחינוך מיוחד, ניסיון של מעל ל-10 שנים עם בני נוער במסגרות חינוכיות, עמותות ובעבודה פרטנית

השאירו פרטים
ואחזור אליכם בהקדם

מותאם רק לילדים מכיתה ו' - י' 

הקלינקה | בצור משה או בזום

דניאלה -
"לבן שלי לא היה מוטיבציה ללמוד או ללכת לבית ספר והיום הוא עם ציונים והכנה לבגרות שאפילו לא דמיינתי "

אלון-
"לפני התהליך הבת שלנו הייתה אטומה כלפנו וקיבלנו כלים איך לתקשר איתה,
לפני זה היא לא שיתפה אותנו כלום. היא קיבלה כלים, המצב הלימודי השתפר ומחברה אחת ניהיה ל4 חברות"

לא מעט הורים מתמודדים היום עם תסכול סביב אתגרי הלמידה של ילדיהם

הילדים היום בחוסר מוטיבציה ללמוד, חווים קשיים בהבנת הנקרא, חוסר ריכוז בכיתה ולחצים במבחנים.

חלקם גם בתחושת תסכול וכישלון שחוסמת אותם ללמידה חדשה. הם לא משתפים פעולה

ואפילו לא מצליחים לאסוף את עצמם ללמידה בבית.

במקום זה הם שקועים במסכים.

נראה שכל דבר מלבד המסך משעמם אותם והקושי לגייס אותם רק הולך וגדל.

רוני-
"אלה הציונים הכי טובים שהיו לה מכיתה א'"

אסף-
"קיבלתי כלים ללמידה, אפילו למדתי אותם את אחותי הגדולה בכיתה יא' וזה עזר לה"

שלושת הגורמים המרכזיים לאתגרי
הלמידה של הילדים

1. בבית הספר לא מלמדים איך ללמוד אלא רק מה ללמוד

כבר מכיתה א' מעמידים את הילדים תחת לחץ, לעמידה בזמנים מבלי ללמד אותם באמת איך לנהל את הזמן והמשימות שלהם.

לא מלמדים אותם איך לשפר את יכולות הקשב והריכוז ולמעשה רק דוחפים חומר לימודי, מה שיוצר רק התנגדות מצדם.

דמיינו לעצמכם סיטואציה שבה דוחפים לכם אוכל לפה למרות שאתם באמצע הביס.

אתם לא רוצים ולא יכולים להכיל עוד - התגובה האוטומטית שלכם תיהיה לסגור את הפה כמובן. 

2. לאורך השנים לא מלמדים את הילדים כלים להתמודדות מנטלית רגשית שעלולה להשפיע גם על הישגיהם הלימודיים

ילד שלא טוב לא רגשית או חברתית לא פנוי ללמידה וילדים מתמודדים במהלך היום עם רגשות של תסכול, עצבים יאוש והרמת יידים בפן הלימודי והחברתי.

רגשות אלה מלווים אותם במהלך השיעור, ההפסקה ואפילו בבית.

כמעט ולא מלמדים אותם איך לשחרר רגשות לא נעימים בלי לפגוע בילדים אחרים או בעצמם.

איך להתמודד עם מחשבות מתסכלות ולייצר חשיבה מנצחת.

לילד עצבני אומרים להירגע אך לא מלדים אותו איך עושים זאת

לילד עם ביטחון עצמי נמוך אומרים לו תהיה בטוח בעצמך אך לא ממלדים אותו איך עושים את זה

3. בית הספר מדגיש את החולשות והילדים לא זוכים לקבל חיזוקים ואמונה לפני שהם מביאים תוצאות. מה שמוביל לדימוי עצמי שלילי.

ילד שמקבל ציונים נמוכים וטועה, לרוב מקבל חוסר תמיכה ואמונה מצד המערכת.

הגיוני לדעתכם שילד ילמד ללכת, לדבר, לשחות, לרכב על אופניים, בזמן שמחלישים אותו?

כולנו יודעים שבשביל להצליח בחיים צריך להיכשל הרבה וללמוד מטעויות

אך מנגד מי שמקבל בבית ספר הכי הרבה תשבוחות והוקרה על ציונים והצלחות

אלו אותם הילדים שעושים הכי פחות טעויות.

איזה הרגלים ואמונות זה בונה לילדים לדעתכם?

אם זאת נקודת הפתיחה של הילדים אז מה יהיה בהמשך החיים שלהם אחרי בית הספר?

כולנו יודעים שלמידה קיימת בכל מקום בחיים הבוגרים. בצבא, בכל עבודה בתור שכיר או עצמאי.

לא מעט ילדים מסיימים תיכון כאשר הם לא רוצים לראות יותר לימודים וכתוצאה מכך מוותרים על הגשמת החלומות שלהם.

לי היה חלום אחרי הצבא להיות שחקן תאטרון ואני לא אשכח את זה בחיים שלי איך בקלות רבה כל כך וויתרתי על החלום שלי.

עברתי אודישן אחד, נכשלתי בו וזהו וויתרתי לעצמי מאותו רגע על החלום להיות שחקן.

התחלתי להצדיק את זה ולהגיד לעצמי משפטים בראש כמו "איך נראה לך שתצליח לזכור טקסטים

שלמים בעל פה, בקושי זכרת את החומר לבגרות בהיסטוריה"

וויתרתם אי פעם על חלום שהיה כרוך בו למידה, רק כי לא היה
לכם את המוטיבציה ללמוד?

למידה קיימת בכל מקום והיא אחד המשאבים הכי יקרים שיש לנו.

אנשים שחסומים ללמידה חדשה לא יצליחו לממש את עצמם..

 

יעל ארד-
"הסיפור של גיא מייצג כל כך הרבה בני נוער והוא נותן כלים לצעירים ולמבוגרים כאחד"

עינת -
"מילדה מוחרמת היא מוקפת היום חברות והמרכז שמחבר בין חברות

השאירו פרטים
ואחזור אליכם בהקדם

אז איך אפשר ליצור שינוי?

כולנו יודעים שיש דבר אחד משותף לכל הילדים היום - המסך.

את לא צריכה להכריח את הילד שלך לשבת לשחק בטלפון או המחשב,

הוא יודע להתרכז שעות ולהיפך אם את מפריע לו לרגע הוא משתולל, נכון?

איך זה קורה שילד עם הפרעת קשב מתרכז שעות במשחק?

הסיבה כי המשחק בנוי על כמה אלמנטים פסיכולוגים פשוטים,

של יצירת עניין ומוטיבציה שמחברת לסיבה חזקה להתמיד.

בשביל שהילד שלך ירצה ללמוד מיוזמתו, הוא חייב סיבה חזקה שתניע אותו מבפנים.

בנוסף המשחק בנוי לפי שלבים מאתגרים שמגיעים בהדרגה, עוזרים לו לתרגל מיומניות

שהופכות את המשחק להיות בחוזקות שלו ולצבור תחושת הצלחה ומסגולות

שמחזקת את הדימוי העצמי.

באותה הדרך בנויה השיטה שתביא את הילד שלך להצלחה בלימודים.

אחת האמהות שפנתה אלי טענה שהבן שלה מתמודד עם תסכול בלמידה,

לא מצליח להתרכז ואין לו מוטיבציה ללמוד .

 לאחר הפגישה התברר שלילד יש חלום להיות איש עסקים,

שיקפתי לו שאני מאמין בו ואיך תרגול מיומניות למידה בגיל צעיר,

יעזור לו להגשים את החלום הזה ומאותו רגע התעוררה בו סיבה

חזקה שנתנה לו מוטיבציה לפעול. יחד בנינו לו תהליך

של אתגרים מדורג שעזר לו להרגיש שהוא מצליח

ושינה לו את הדימוי העצמי

איך בנוי תהליך הפגישה

הפגישה בנויה מ-60 דקות משותפת אתכם ועם ילדכם

שבמהלכה נבין יחד מה הם האתגרים שהובילו אותם למצב הנוכחי

עם חוסר מוטיבציה ללמידה ואילו כלים יתמכו בהם להצלחה.

 

בנוסף נזהה את רמת הדימוי העצמי העכשווית

כלומר איך הילדים שלכם מסתכלים על עצמם בהקשר לימודי וכללי,

האם הם יודעים להעריך את עצמם או מסתכלים בעיקר על הכישלונות ושופטים לשלילה.

 

נבין מה החוזקות שלהם בלמידה ובחיים,

מה הרצונות והחלומות שלהם לטווח הקצר והרחוק

בשביל לייצר הנאה ומוטיבציה לפעולה.

 

נבנה תוכנית ליווי אישי אשר מותאמת לפי הצרכים של הילדים שלכם

שבה הם יקבלו מוטיבציה לפעול, כלים ושיטות איך להפוך את הלמידה להיות בחוזקות שלהם,

בניית אתגרים שבנויים בהדרגה לפי הקצב הנכון עבורם בכדי לייצר הצלחות

ולהעלות את תחושת המסוגלות מה שיבנה להם דימוי עצמי חדש.

קצת עלי

היי אני גיא. מרצה ומאמן לנוער שמתמודד עם להפרעת קשב, אתגרי למידה, קשיים רגשיים וחברתיים.

בעל תואר בחינוך עם התמחות בחינוך מיוחד וניסיון של למעלה מ-10 שנים בעבודה עם בני נוער נוער

במסגרות חינוכיות, עמותות ועבודה פרטנית.

לאורך השנים עבדתי עם מגוון רחב של ילדים בגילאים שונים, מקצוות שונים: חינוך פורמלי רגיל, חינוך מיוחד, נכויות ועל הרצף

מתוך הבנה שהסתכלות הוליסטית וניסיון רחב, הם אלה שעוזרים למפות אתגרים של ילדים בצורה יעילה

ולהתאים עבורם את הדרך להצלחה.

 

בעבודתי עם ילדים אני מביא מספר גישות מעולמות הטיפול והחינוך ומשלב תרגילי אימון מוח, אימון רגשי וכלים מעולם ה-N.L.P . 

מכיתה א' התמודדתי עם הפרעת קשב, אתגרים בלמידה ובזיכרון והפער ביני לבין הכיתה לאורך השנים רק הלך וגדל.

עברתי ללמוד בחינוך המיוחד והתמודדתי עם ציונים מתחת ל-50. דבר זה השפיע על הביטחון העצמי שלי ופגע בי חברתית.

בגיל 15 עברתי תהליך שעזר לי ליצור שינוי אדיר ולהאמין בעצמי:

רכשתי כלים ושיטות לימוד
להפרעת קשב.
הוצאתי בגרות.

וקיבלתי החלטה שאני הולך לשנות לילדים אחרים את החיים.

מתלמיד עם ציונים רק מתחת ל-50 הפכתי לבעל תואר בחינוך, עם התמחות בחינוך מיוחד.  

ה"אני מאמין שלי" הוא שכל ילד יכול להצליח לימודית וחברתית, אם רק ינתנו לו הכלים הנכונים והתמיכה לעבור את המכשולים שבדרך.

אלכס
"השתנה בי האמונה בעצמי ניהיה לי יותר מוטיבציה התחלתי ליזום בין החברים ולהוציא אותם לאימונים"

עידן
"זה נתן לי ביטחון עצמי גם מהשיתוף שלך ונתן לי את המוטיבציה להילחם"

למי התוכנית כן מתאימה

להורים שרוצים שינוי אמיתי עבור הילדים שלהם בלימודים ובבית
להורים שלא רוצים להתפשר ומוכנים לעשות הכל בשביל לעזור לילד שלהם לנצח
למי שמרגיש שיש לילדים שלו פוטנציאל ליותר וחסרה לו השיטה והדרך איך לעזור להם
להורים שמוכנים להיות חלק משותף בתהליך העצמה של הילדים 

אז אם הילדים מתמודדים עם האתגרים הללו 

נמאס לכם מכל המאבקים ואתם רוצים לתת להם את המתנה החשובה מכולם

מיומנויות למידה, וחברתיות שיעזרו להם להגשים את עצמם בעולם הזה

 אני מזמין אתכם לפגישת אבחון איתי

השאירו פרטים
ואחזור אליכם בהקדם

המלצות

איתן-
"קיבלתי כלים איך ללמוד בבית ובשיעורים במיוחד שיש לי הפרעות קשב וריכוז ועלו לי הציונים אפילו קיבלתי 100"

יקיר -
"למדתי שיטות איך לחזור לריכוז בשיעורים"

מעיין-
"את מה שלמדתי היום אני לא אשכח בחיים שלי, למדתי לא לוותר לעצמי וגם ללמוד כמה ימים לפני המבחן"

שיראל-
"זה ממש עזר לי לא לוותר וקיבלתי כלים איך להיות מרוכזת"

שיילי-
"למדתי להאמין בעצמי ולאו דווקה להקשיב לכל מה שאומרים לי וניהיה לי המון מוטיבציה לשנות"

פריאל-
"למדתי לא לוותר לעצמי גם אם מישהו אומר לי את לא תצליחי"

שיר-
"עזרתה לי ללמוד יותר טוב"

שליו-
"למדתי לחשוב מחוץ לקופסה בשביל להצליח

אירנה מורה למתמטיקה בית הספר נפלאות
"אין גבול לגילאים שזה מתאים להם וזה נגע בתלמידים ונתן להם ביטחון"

דנה מנחה בעמותת אלווין
"בצורה פשוטה ריגשת ונתת לנו כלים להתמודד ולשתף ואני ממש מורידה בפניך את הבובע"

גיל מחנכת כיתה י' בית ספר נפלאות-
"תלמידים נפתחו גם בינם לבין עצמם, אחד מהם בא ושיתף אותי שהוא רוצה לשנות את הסביבה שלו"

מורן סייעת בבית הספר נפלאות
"נזכרתי בעצמי כילדה ומקומות שאני וויתרתי לעצמי וזה נתן לי בוסט של מוטיבציה"

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.